وبلاگ

توضیح وبلاگ من

بررسی تأثیر ابعاد کیفیت زندگی کاری بر رضایت کارکنان دستگاه های اجرایی

 
تاریخ: 07-05-00
نویسنده: نویسنده محمدی

.. 89 5-1)نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها.. 89 5-1-1) نتایج آمار توصیفی.. 89 5-1-2) نتایج آمار استنباطی.. 91 5-1-2-1) نتیجه فرضیه اول.. 91 5-1-2-2) نتیجه فرضیه دوم.. 92 5-1-2-3) نتیجه فرضیه سوم.. 92 5-1-2-4) نتیجه فرضیه چهارم.. 92 5-1-2-5) نتیجه فرضیه پنجم.. 93 5-1-2-6) نتیجه فرضیه ششم.. 93 5-1-2-7) نتیجه فرضیه هفتم.. 93 5-1-2-8) نتیجه فرضیه هشتم.. 94 5-2) پیشنهادات.. 94 5-2-1) پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی.. 97 5-3) محدودیت های تحقیق.. 97 منابع.. 100 پرسشنامه.. 108 فهرست جداول جدول(3-1) تعداد کارکنان دستگاه های اجرایی 66 جدول(3-2) پایایی متغیر های تحقیق 71 جدول (4-1) توصیف متغیر جنسیت 75 جدول (4-2) توصیف متغیر وضعیت تاهل 76 جدول (4-3) توصیف متغیر میزان تحصیلات 77 جدول (4-4) توصیف متغیرسابقه خدمت 78 جدول (4-5) توصیف متغیرسن 79 جدول (4-6) توصیف متغیر پرداخت كافی و مناسب 80 جدول (4-7) توصیف متغیر محیط امن و سالم 81 جدول (4-8) توصیف متغیر گسترش ظرفیت های انسانی 82 جدول (4-9) توصیف متغیر امنیت كاركنان 83 جدول (4-10) توصیف متغیر انسجام اجتماعی در سازمان كار 84 جدول (4-11) توصیف متغیر كار و كل فضای زندگی 85 جدول (4-12) توصیف متغیر حقوق فردی در سازمان 86 جدول (4-13) توصیف متغیر ارتباط اجتماعی زندگی شغلی 87 جدول (4-14) توصیف متغیر رضایت شغلی كاركنان 88 جدول (4-15) ضریب همبستگی بین پرداخت كافی و مناسب و رضایت شغلی كاركنا ن 90 جدول (4-16) ضریب همبستگی بین محیط امن وسالم و رضایت شغلی كاركنان 91 جدول (4-17) ضریب همبستگی بین گسترش ظرفیت های انسانی و رضایت شغلی كاركنان 92 جدول (4-18) ضریب همبستگی بین امنیت كاركنان و رضایت شغلی كاركنان 93 جدول (4-19) ضریب همبستگی بین انسجام اجتماعی در سازمان كار و رضایت شغلی كاركنان 94 جدول (4-20) ضریب همبستگی بین حقوق فردی در سازمان كار و رضایت شغلی كاركنان 95 جدول (4-21) ضریب همبستگی بین كار و كل فضای زندگی و رضایت شغلی كاركنان 96 جدول (4-22) ضریب همبستگی بین ارتباط اجتماعی زندگی شغلی و رضایت شغلی كاركنان 97 جدول (4-23) نتایج حاصل از آزمون رتبه بندی فریدمن 99 فهرست نمودارها نمودار(4-1)نمودار هیستوگرام توصیف متغیرجنسیت 75 نمودار(4-2)نمودار هیستوگرام توصیف متغیر وضعیت تاهل 76 نمودار(4-3)نمودار هیستوگرام توصیف متغیر سطح تحصیلات 77 نمودار(4-4)نمودار هیستوگرام توصیف متغیر سابقه خدمت 78 نمودار(4-5)نمودار هیستوگرام توصیف متغیر سن 79 جدول (4-6) توصیف متغیر پرداخت كافی و مناسب 80 نمودار(4-7)نمودار هیستوگرام توصیف متغیر محیط امن و سالم 81 نمودار(4-8)نمودار هیستوگرام توصیف متغیر گسترش ظرفیتهای انسانی 82 نمودار(4-9)نمودار هیستوگرام توصیف متغیر امنیت كاركنان 83 نمودار(4-10)نمودار هیستوگرام توصیف متغیرانسجام اجتماعی در سازمان كار 84 نمودار(4-11)نمودار هیستوگرام توصیف متغیركار و كل فضای زندگی 85 نمودار(4-12)نمودار هیستوگرام توصیف متغیرحقوق فردی در سازمان 86 نمودار(4-13)نمودار هیستوگرام توصیف متغیرارتباط اجتماعی زندگی شغلی 87 نمودار(4-14)نمودار هیستوگرام توصیف متغیر رضایت شغلی كاركنان 88 فهرست اشکال شکل 1-1)مدل والتون 14 شکل 2-1)مزایای کیفیت خدمات 31 شکل 2-2)ادراک کیفیت 32 شکل 2-3)مزایای رضایت مشتری و کیفیت خدمات 34 خرید اینترنتی فایل کامل : چكیده كلمات كلیدی:کیفیت زندگی کاری، امنیت شغلی، ابعاد کیفیت، رضایت شغلی،دستگاه های اجرایی


فرم در حال بارگذاری ...

« ارزیابی عوامل موثر بر قصد استفاده از آموزش الکترونیکی در آموزش ضمن خدمتبررسی نقش تعدیل گری جنسیت بر روابط بین رویکرد بازاریابی رابطه مند و رضایت بیمه گذاران »
 
مداحی های محرم